piątek, 16 maja 2008

Piekło zamarzło - założyłem bloga

Potrzebowałem kilku lat, żeby się przełamać i stało się: mam bloga. Wybierając nazwę zainspirowałem się cytatem z Wiedźmina:

[...] prawdziwa wojna - a kilka prawdziwych wojen widziałem - pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel.

Zawodowo zajmuję się administrowaniem serwerami opartymi o GNU/Linux i obsługą użytkownika (brr), co czasami przypomina wojnę. Możecie się zatem spodziewać wielu notek z tej dziedziny.

8 komentarzy:

Michal Popielnicki pisze...

First!

(Szklaneczke wodeczki dla autora ;) )

patrys pisze...

Wpisujcie miasta!

jarv pisze...

o ja... subskrybuje... ;]

nbw pisze...

no to lecim.

Anonimowy pisze...

edge traktuję to jako zaproszenie ;]

Anonimowy pisze...

test

Unknown pisze...

Śrem! ;>

Andrzej Dopierała (The Undefined) pisze...

Poznań!